دریا نیوز







"جمكران " ؛ميعاد گاه كاروان پياده بسجيان هرمزگان

دریانیوز :هفده نفر از بسيجيان پايگاه بسيج الشهدا بندرعباس به نمايندگي از بسيجيان هرمزگان همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) اردوي زيارتي با پاي پياده خود را به مقصد قم آغاز كردند .
    اين بسيجيان كه روز جمعه گذشته پس از دعاي ندبه در مسجد امير المومنين (ع) بندرعباس سفر معنوي خود را به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمكران آغاز كرده اند ؛ پس از 22 روز و طي مسير 1300 كيلومتر به اين اماكن مقدس مشرف مي شوند . صبح جمعه گذشته اين كاروان با بدرقه بسيجيان ، مردم و مسئولان استان از جمله سردار "رستگار " فرمانده سپاه امام سجاد (ع)بندرعباس سفر معنوي خود را آغاز كردند . در اولين روز سفر، بسيجيان پس از زيارت بارگاه ملكوتي امامزاده سيد مظفر (ع )در بندرعباس ، هنگام خروج از شهر ، در پليس راه قديم با بدرقه حجت الاسلام لبخندان از شهر بندرعباس خارج شدند . اين گروه در روستاي "چهچكور " كه در 15  كيلومتري بندرعباس قرار دارد به كمك راننده وانت حامل مواد غذايي كه .واژگون شده بود شتافتد . اين كاروان نماز خود را در مسجد جامع اهل سنت چهچكور برگزار كردند و مورد استقبال امام جمعه اهل سنت و مردم اين منطقه قرار گرفتند .
   به دليل گرم شدن هوا كه برخي از خزندگان مانند مار و عقرب و رتيل از خواب زمستاني بيدار شده اند ؛ شب هنگام در وسايل اين كاروان جاي گرفته بودند كه خوشبختانه بدون هيج حادثه اي از پاي درآمدند و اولين روز به خوبي و خوشي پايان يافت .
   نكته ديگر وجالب توجه اين است كه مردم و رانندگان كه اين كاروان را مي ديدند بهآنان دست تكان مي دادند و برخي هم به اين كاروان مي گفتند كه در قم و هنگام تشريف به اماكن مقدس برايشان دعا كنند .

، 16:29   /   کد خبر: 8626   /   تعداد بازدید: 811


 

 

       

عكس : اخنصاصي دريانيوز