دریا نیوز







مي خواست آرزوهایش را برآورده کند دست به سرقت زد

مرد راننده اي که به بهانه برآورده کردن آرزوي 2 زن جوان ، طلا و جواهراتشان را به سرقت برده بود، تحت تعقيب پليس پايتخت قرار گرفت.

، 21:11   /   کد خبر: 33   /   تعداد بازدید: 1355


مرد راننده اي که به بهانه برآورده کردن آرزوي 2 زن جوان ، طلا و جواهراتشان را به سرقت برده بود، تحت تعقيب پليس پايتخت قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار جام جم ، چند روز پيش 2 زن جوان به دادسراي امور جنايي تهران مراجعه کردند و از به سرقت رفتن طلا و جواهراتشان از سوي يک راننده خبر دادند.
يکي از زنان شاکي در اظهاراتش گفت: من و دوستم به منزل يکي از اقوام در جنوب تهران رفتيم و تا ساعت 8 شب آنجا بوديم و در مسير بازگشت يک خودروي پيکان کرايه کرديم.
وي ادامه داد: وقتي مي خواستم به راننده کرايه بدهم او نپذيرفت و گفت مسافرکش نيستم و با عالم غيب در ارتباطم ، اگر آرزويي کنيد، روز بعد مطمئن باشيد به خاطر اين که با من آشنا شده ايد، حاجتتان برآورده خواهد شد.
زن شاکي افزود: آنقدر اين حرفها را تکرار کرد که مطمئن شديم او از يک قدرت خاص برخوردار است. دقايقي بعد يک ماده معطر به ما داد و آن را بو کرديم ، بعد دستمالي را باز کرد و مقداري خاک به ما داد و خواست تا آن را به پيشاني خود بماليم. ما که فريب حرفهايش را خورده بوديم ، هر کاري که از ما خواست انجام داديم و در ادامه او با در اختيار قرار دادن تسبيحي به رسم يادگاري ، ما را از خودرو پياده کرد و رفت.
شاکي افزود: هنوز چند قدمي از راننده دور نشده بوديم که متوجه شديم تمامي جواهراتي را که به همراه داشتيم از سوي راننده سرقت شده است.
با اطلاعاتي که اين 2 زن شاکي در دادسرا مطرح کردند، دستور ويژه اي براي دستگيري مرد سارق آغاز شد.